Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj leteckých navigačních služeb pro koncept jednotného evropského nebe
Sahrai, Daniel ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá technologiemi a metodami poskytovanými leteckými navigačními službami. Cílem práce bylo vytvořit průřez historií vývoje takových technologii a metod a představit nové a vyvíjené technologie a metody koncipované pro evropský vzdušný prostor. Výsledkem je přehled sloužící jako studijní materiál pro pochopení problémů týkajících se nedostatečné kapacity vzdušného prostoru a k pochopení směrů, kterými se EUROCONTROL ubírá.
Vývoj leteckých navigačních služeb pro koncept jednotného evropského nebe
Sahrai, Daniel ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá technologiemi a metodami poskytovanými leteckými navigačními službami. Cílem práce bylo vytvořit průřez historií vývoje takových technologii a metod a představit nové a vyvíjené technologie a metody koncipované pro evropský vzdušný prostor. Výsledkem je přehled sloužící jako studijní materiál pro pochopení problémů týkajících se nedostatečné kapacity vzdušného prostoru a k pochopení směrů, kterými se EUROCONTROL ubírá.
Dopravní politika EU: Studie k řešení konfliktů na příkladu SESAR
Poslušná, Kristýna ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Tato práce analyzuje proces vyjednávání u příležitosti předsednictví ČR v roce 2009 na příkladu SESAR: Hlavní plán uspořádání letového provozu. Ve zkratce také popisuje teoretické pozadí práce: leteckou dopravu, řízení letového provozu a dopravní politiku Evropské unie.
Jednotné evropské nebe
Smejkal, Petr ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Tunkrová, Věra (oponent)
Cílem této práce je prozkoumat integraci vzdušného prostoru Evropské unie, která je nezbytně nutná k zachování plynulého, bezpečného a efektivního provozu nad Evropou. Počet letadel nad Evropou rok od roku roste, a proto je zapotřebí k tomu uzpůsobit i vzdušný prostor, který v nynější podobě není schopný trvale udržitelného rozvoje. Evropská unie již několik let vyvíjí projekt Jednotného evropského nebe po vzoru již úspěšně integrovaného vzdušného prostoru nad Německem, Belgií, Lucemburkem a Nizozemím. Právě tento projekt a jednotlivé funkční celky budou středobodem této práce.
Jednotné evropské nebe
Doležal, Ladislav ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Toltési, Štefan (oponent)
Tato práce analyzuje program Jednotné evropské nebe, který má za cíl reorganizaci vzdušného prostoru a efektivnější poskytování navigačních a letových sluţeb v Evropě. Rozebírá stav implementace jednotlivých funkčních bloků vzdušného prostoru a popisuje Maastricht Upper Area Control, coţ je středisko řízení letového prostoru zahrnující čtyři státy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.